În această secțiune sunt descrise condițiile generale de utilizare ale site-ului www.andocom.ro, precum și definirea termenilor utilizați în relațiile comerciale online cu clienții noștri. Vizitarea, utilizarea și plasarea de comenzi pe www.andocom.ro , constituie acordul implicit cu privire la Termenii și Condițiile site-ului. Ando Com SRL își rezervă dreptul de a modifica Termnii și Condițiile, fără o notificare prealabilă a Vizitatorilor/Utilizatorilor/Clienților/Cumpărătorilor.

  • Definirea termenilor

www.andocom.ro denumirea comercială a S.C. ANDO COM S.R.L., persoană juridică română, cu sediul social în Constanța, Strada I.G.Duca, Nr. 12, Spațiul comercial 10, Etaj Parter, Cod Poștal 900679, Jud. Constanța,  înregistrată în Registrul Comerțului, având număr de ordine j13/3370/900679, C.U.I  1884983.

Site- www.andocom.ro –  spațiu comercial online;

Vânzător– S.C. ANDO COM S.R.L. prin www.andocom.ro ;

Cumpărător- orice persoană fizică (inclusiv minorul cu vârsta peste 16 ani) sau persoană juridică, care achiziționează un produs sau serviciu de pe site, în schimbul unui preț determinat, și care încheie un contract de vânzare-cumpărare cu S.C. ANDO COM S.R.L. prin www.andocom.ro .

Vizitator- orice persoană care accesează site-ul   www.andocom.ro ;

Utilizator- persoană fizică (inclusiv minor cu vârsta peste 16 ani) sau persoană juridică, care a creat un cont pe site, după parcurgerea tuturor pașilor din secțiunea creare cont și care și-a dat astfel acordul implicit cu privire la Termenii și Condițiile privind utilizarea site-ului. Utilizatorul poate crea contul folosind numele real sau un pseudonim.

Client– persoană fizică (inclusiv minor cu vârsta peste 16 ani) sau persoană juridică, care are sau obține acces la conținutul site-ului, prin mijloacele de comunicare accesibile, și care lansează o comandă (online, e-mail, telefonic).

Potențial client- persoană fizică (inclusiv minor cu vârsta peste 16 ani) sau persoană juridică, care are sau obține acces la conținutul site-ului, prin mijloacele de comunicare accesibile, și care lansează o cerere de ofertă (online, e-mail, telefonic).

Contul meu- secțiune a site-ului, creată prin utilizarea unei adrese de e-mail și a unei parole, care constituie spațiul dedicat unui utilizator, prin care acesta poate lansa o comandă online, și care conține date de identificare pentru persoana fizică (inclusiv minor cu vârsta peste 16 ani) sau persoana juridică. Utilizatorul este responsabil pentru veridicitatea informațiilor transmise, asigurând totodată exactitatea datelor înregistrate în contul meu. Utilizatorul poate crea contul folosind numele real sau un pseudonim. Secțiunea poate cuprinde totodată informații despre istoricul comenzilor, garanții, facturi, alte date relevante în relația comercială cu S.C. ANDO COM S.R.L. prin www.andocom.ro

Produse și Servicii- orice bunuri determinate listate pe site, și care pot face obiectul unui contract de vânzare-cumpărare între Vânzător și Cumpărător.

Contract – reprezintă acordul de voință între Vânzător și Cumpărător, în calitate de părți, încheiat în mod valabil la distanță, fără a fi necesară prezența fizică simultană a acestora. Dacă părțile nu au convenit altfel, contractul se consideră încheiat în momentul în care acceptarea ofertei de a contracta a ajuns la cunoștința ofertantului. Contractul care, prin natura sa ori la cererea beneficiarului, impune o executare imediată a unei prestații caracteristice, se consideră încheiat în momentul în care debitorul acesteia a început executarea, în afară de cazul în care ofertantul a cerut ca în prealabil să i se comunice acceptarea.

Comandă – document în formă electronică, care atestă intenția Cumpărătorului de a achiziționa un produs sau serviciu de pe site, și care este transmis Vânzătorului sub aceeași formă.

Conținut-  Informațiile de orice natură prezentate pe site, care pot fi accesate și vizualizate,  cu privire la datele de identificare ale Vânzătorului, politicile practicate în relațiile comerciale, produsele, serviciile și prețurile practicate de  Vânzător, inclusiv ofertele individuale către anumite categorii de Cumpărători, precum și conținutul corespondenței electronice dintre Vânzător și Cumpărător (această enumerare are titlu exemplificativ și nu este limitativă).

  • Politica de vânzare online
    • Orice vizitator, utilizator poate lansa o comandă pe site, conform politicii de vânzare online, devenind astfel Client sau Cumpărător.
    • În cazuri excepționale și motivate de activitatea pe site  a Vizitatorului/ Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului www.andocom.ro   își rezervă dreptul  de a limita sau interzice accesul pe site sau în secțiunea Contul meu, lansarea unei comenzi, utilizarea anumitor metode de plată. Într-o atare situație, clientul va primi un e-mail sau sms de informare din partea www.andocom.ro. De asemenea vă puteți adresa serviciului de Relații cu Clienții la numărul de telefon +40 732 334 419, sau prin e-mail comenzi@andocom.ro
    • Comunicarea cu Vânzătorul se face prin mijloace online, e-mail, sms sau telefonic utilizând datele de CONTACT, puse la dispoziție pe site.
    • Tarifele pentru produse și servicii sunt afișate pe site în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate în lei, incluzand 19 % T.V.A.
    • În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi ținut de nici un cost suplimentar suportat de către cumpărător, cu excepția cazului când a intevenit o înțelegere expresă între Vânzător și Cumpărător (atestată prin e-mail, sms, sau orice alt document).
    • Imaginile utilizate pe site pentru prezentarea produselor și serviciilor sunt cu titlu exemplificativ și nu reprezintă nici o obligație pentru Vânzător.
  • Comanda
    • Cumpărarea produselor de pe site se face prin adăugarea acestora în coșul de cumpărături, urmând apoi pașii indicați pentru finalizarea comenzii.
    • Cumpărătorul este obligat să transmită către Vânzător în mod exact, complet și corect datele personale și de contact, în vederea desfășurării raportului de vânzare- cumpărare, asumându-și în totalitate veridicitatea acestora.
    • Prin lansarea unei comenzi, Cumpărătorul își dă implicit acordul, ca Vânzătorul să folosească în mod deplin și nemijlocit datele furnizare de acesta, în scopul onorării comenzii plasate.
    • După finalizarea unei comenzi, Vânzătorul poate utiliza datele de contact furnizate de către Cumpărător, în formularul de comandă, dacă este necesar, în scopul contactării acestuia.
    • Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula orice comandă, cu obligația notificării prealabile a Cumpărătorului. În acest caz nu se naște dreptul de a solicita despăgubiri sau daune interese, pentru nici una dintre părți, în următoarele situații:
  • plata online efectuată de către cumpărător nu a fost acceptată/confirmată;
  • datele transmise de către Utilizator/Client/Cumpărător nu sunt corecte/complete/de actualitate sau sunt false;
  • Prețul și modalități de plată

4.1. Tarifele pentru bunurilor comercializate sunt afișate pe site în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate în lei, incluzand 19% T.V.A.

4.2 Sistemul de impunere al T.V.A – 19% T.V.A.

4.3 Prețul facturat este cel afișat pe site,  pentru produsul comandat, la momentul finalizării comenzii. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt menționate pentru  fiecare Comandă. Vânzătorul va întocmi o factură pe care o va transmite Cumpărătorului fie în format electronic, la adresa de e-mail menționată, fie pe suport hârtie, la momentul livrării, sau ambele.

4.4 Taxa de timbru verde nu este inclusă în prețurile afișate pe site, urmând a fi aplicată pentru fiecare comandă în parte.

4.5 Pentru a asigura exactitatea datelor, în vederea întocmirii corecte a facturii, Cumpărătorului îi revine obligația de a actualiza datele personale și de contact ori de câte ori intervin schimbări relevante în relația comercială cu Vânzătorul.

4.6 Plata prețului se face prin următoarele metode: plata ramburs la livrare, online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro), plata prin transfer bancar în contul RO68CECECT0101RON0577472 deschis la C.E.C. BANK.

4.7 Dacă ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar “ este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizata a procesatorului de plăți.

 – Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro)se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

 – “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată,la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

4.8 Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicita în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesia produselor. Termenul de soluționare este de până la 10 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanță eliberată de către firma de curierat pe persoană juridică. Facturile eliberate la sediu nu se pot modifica.

  • Politica de livrare
    • În lipsa unei înțelegeri exprese, costurile de transport și livrare sunt suportate de Cumpărător .
    • Livrarea produselor comandate pe site,se face conform datelor de contact furnizate de către cumpărător în formularul de comandă. Cumpărătorul are obligația de a transmite date exacte, corecte și complete, în vederea livrării, orice costuri suplimentare sau neprevăzute fiind în sarcina sa, dacă nu se poate stabili în mod concret culpa Vânzătorului. Livrarea se face prin serviciul de curierat rapid FanCurier.
    • Ridicarea produselor comandate pe site, se poate face și la unul din sediile noastre:
      • S.C. ANDO COM S.R.L. Strada I.G.Duca, Nr. 12 Cod Poștal 900679, Jud. Constanța România.
      • S.C. ANDO COM S.R.L. Sos. Alexandriei 199D, Sector 5, Bucuresti, România.
    • Pentru informații suplimentare ne puteți contacta prin Serviciul Clienți la  adresa de e-mail comenzi@andocom.ro , sau la telefon +40 732 334 419.
    • Puteți verifica stadiul comenzii dumneavoastră aici.
  • Politica de retur
    • Politica de retur a www.andocom.ro este concepută conform prevederilor legale din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (cu modificările Legii nr. 157 din 22 iunie 2015).
    • Produsele achiziționate online pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice, fără vreo justificare din partea Cumpărătorului. Termenul curge de la data când Cumpărătorul a intrat în posesia fizică a produsului. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începand din ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
    • În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), www.andocom.ro își rezervă dreptul de a accepta returul produselor și considerarea contravalorii acestora drept avans marfă pentru comenzile viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
    • Produsul va fi returnat în ambalajul original, și trebuie să fie în aceeași stare în care se afla la momentul livrării.
    • Returul se va face prin curier sau predare personala la una din adresele noastre:
      • S.C. ANDO COM S.R.L.,  Constanța, Strada I.G.Duca, Nr. 12, Cod Poștal 900679, Jud. Constanța, România.
      • S.C. ANDO COM S.R.L.,  Sos. Alexandriei 199D, Sector 5, Bucuresti, România.
    • Costul transportului returului va fi suportat de client.
    • Pentru informații suplimentare sau nemlămuriri ne puteți contacta prin serviciul de Serviciul Clienți, la adresa de comenzi@andocom.ro sau la telefon +40 732 334 419.
    • În lipsă de înțelegere contrară costurile returului vor fi suportate de către Cumpărător.
    • Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data acceptării returului. Data acceptării returului este data la care Vânzătorul trimite Cumpărătorului informarea privind acceptarea returului prin telefon, sms sau poștă electronică.
    • Suma aferentă returului se va returna, într-un cont pus la dispoziție de către cumpărător. Cumpărătorul este responsabil de transmiterea datelor actuale ale contului, în mod exact, corect și complet. Orice neregularitate sau cost suplimentar, care a luat naștere datorită transmiterii defectuoase a datelor bancare de către Cumpărător, este în sarcina acestuia.

ATENȚIE:

În cazul în care bunurile returnate prezintă deteriorări, sunt incomplete, prezintă urme de utilizare precum: lovituri, uzuri, zgârieturi, au accesorii lipsă sau deteriorate (precum cabluri sau tubulaturi tăiate), prezintă urmele unor șocuri electrice, au documentație lipsă (precum certificate de garanție, manuale de utilizare), www.andocom.ro își rezervă dreptul fie de a scădea din prețul bunului returnat contravaloarea prețului plătit pentru a aduce bunul în starea în care poate fi valorificat, fie în cazul în care urmele de utilizare au adus bunul în starea în care  acesta nu mai poate fi valorificat, poate refuza returul.

Deasemenea trebuie returnate produsule acordate cu titlu promoțional, sau de bonus, împreună cu produsul care face obiectul comenzii. Condițiile de retur pentru produsele acordate cu titlu promoțional sau de bonus, sunt aceleași ca cele pentru produsele care fac obiectul contractului de vânzare-cumpărare.

Dacă au fost comandate mai multe produse de același fel și de la același producător (spre exemplu  patru aparate de aer condiționat Aer Conditionat Haier DAWN R32 12000 BTU), produsele pot fi returnate doar dacă numai unul dintre acestea a fost desigilat.

În situația unor retururi repetate, în mod abuziv, www.andocom.ro își rezervă dreptul de a refuza returul.

Produsele care au fost aduse în stoc, special pentru un cumpărător, în urma unei comenzi ferme și personalizate, indiferent de categorie, indiferent dacă a fost sau nu a fost plătit un avans , nu pot fi returnate.

Cumpărătorul are obligația de a verifica integritatea fizică a coletelor, în momentul livrării, în prezența angajatului Fan Curier, și dreptul de a solicita întocmirea unui proces verbal care să constate deteriorările observate. Orice reclamație venită ulterior din partea cumpărătorului, nu poate fi luată în considerare.

În cazul ridicării de la sediu, Cumpărătorul are obligația de a verifica integritatea produsului în prezența unui angajat S.C. ANDO COM S.R.L. ,  Constanța, și de a aduce la cunoștința acestuia viciile aparente constatate. Astfel produsul poate fi înlocuit. Orice vicii aparente sau deteriorări (excluzând viciile ascunse) semnalate ulterior, nu pot fi luate în considerare.